TURIZMUS & INTERNET


Konference věnovaná využití moderních informačních technologií v cestovním ruchu.
29. října 2012, 13:00 – 17:00 hodin
Výstaviště PVA EXPO Praha – Letňany

 

Konference je pořádána pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj.

 

Konference je určena manažerům státní správy a destinačních managementů na všech úrovních (kraje, regiony, města) i pracovníkům z komerční sféry (hotely, cestovní kanceláře a agentury, dopravci ad.)
Účast na konferenci je bezplatná, prosíme však všechny zájemce, aby se předem přihlásili, abychom mohli připravit pro posluchače potřebnou kapacitu sálu. Přihlášku naleznete zde, vyplněnou pošlete prosíme na e-mail madi@madi.cz.

 

Pořádá: agentura MADI, Husitská 27, 130 00 Praha 3
tel./fax: 222 540 000, 222 541 221, e-mail: madi@madi.cz, www.madi.cz

 

Témata konference:


Marketing na Facebooku
13:00-14:00

Krátké obecné shrnutí, proč využívat Facebook, jste na naší konferenci slyšeli již před dvěma roky. Mezitím jsme všichni nasbírali základní zkušenosti a také na Facebooku se leccos změnilo. Uživatelskou komunitou již nejsou jenom dorostenci, nyní je možné prostřednictvím Facebooku účinně oslovit i dospělé a bonitní klienty.
V letošním příspěvku se tedy již budeme věnovat praktickým otázkám: Jak zřídit a spravovat firemní FB stránku, jaké příspěvky a komunikace se zákazníky jsou vhodné. Jak získávat fanoušky (offline, online) a jak se pozná „kvalitní fanoušek“. Jaké jsou typy PPC reklamy (pay per click - platba za proklik) na FB a jak cílit svoje aktivity a reklamu podle zájmů a demografie - místa bydliště, věku, pohlaví. A protože na internetu platí, že úspěch se dosahuje pomocí kvalitní analýzy, budeme se věnovat i FB statistikám.
prezentuje: Ing. Tomáš Čupr, společnost PPC profits

 

Nová verze portálu mapy.cz
14:00-15:00

Letos v létě došlo k významné pozitivní změně na portálu mapy.cz, která se přímo týká cestovního ruchu - od základu se změnila koncepce turistických map. Je použitý mnohem přesnější mapový základ, než v minulosti, v mapě se zobrazuje kompletní síť značených turistických cest pro pěší turistiku i cyklisty. Je zobrazeno několik desítek tisíc turistických cílů, od památek přes přírodní zajímavosti až po cíle veskrze praktické, jako hotely nebo restaurace. Komerční firmy mají svůj záznam propojený s prezentací na firmy.cz, takže se přímo zobrazuje jejich popis nabídky, otvírací doba či fotografie. Také nekomerční turistické cíle jsou propojeny se svým popisem, který obsahuje jak text, tak fotografie.
V prezentaci představíme možnosti spolupráce komerčních i nekomerčních subjektů se systémem a možnost propagace jejich turistických informací veřejnosti. Firma mapy.cz také nabízí možnost umístění svých map na jiných webech a zve ke spolupráci při kompletaci a aktualizaci údajů regionální destinační managementy, informační centra i komerční subjekty.
prezentuje:  Jana Kočová, kordinátorka projektu mapy.cz


Internet a video
15:00-16:00

Jednou vidět je lepší, než desetkrát slyšet, praví staré přísloví. A když se obrázky navíc pohybují, přitáhnou ještě více pozornosti. U většiny zákazníků v cestovním ruchu při výběru dovolené převažuje emocionální přístup a lákavé představení Vaší nabídky je může přimět k návštěvě právě Vaší destinace, hotelu či restaurace.
Využití videa je mnohostranné – můžete jej umístit na Váš web, na Facebook, na youtube, na CD a v neposlední řadě promítat například v prodejně CK, v autobusu nebo ve výloze hotelu či restaurace. Představíme Vám možnosti natočení Vašich vlastních reportážních a reklamních videí klasickou cestou, ale také rychlou a levnou fotoanimaci – rozpohybování již existujících Vašich fotografií, doplněné o profesionální komentář, texty a hudební podkres. A nezapomeneme ani na autorská práva a finanční stránku projektů.
prezentuje:  David Koláček, Future Marketing

 

Využití slevových portálů v cestovním ruchu
16:00-17:00

Je jedno slovo, na které okamžitě slyší většina českých zákazníků – SLEVA. Slevové servery se během své poměrně krátké existence vyprofilovaly jako mocný prodejní kanál. Nabízejí moderní způsoby propagace nabídek prostřednictvím internetu, které většina subjektů v cestovním ruchu dosud nevyužívá. Přitom tyto metody umožňují dosáhnout zajímavých prodejů.
Rozhodli jsme se poodkrýt roušku tajemství a ukázat, jakým způsobem fungují slevové servery v zákulisí. Slevový server www.jooka.cz je zaměřený čistě na cestovní ruch a představí Vám svoje zkušenosti z praktického provozu. Seznámíte se s velikostí a specifiky slevového trhu, který se neustále dynamicky vyvíjí. Vysvětlíme kompletní prodejní proces včetně podpůrných marketingových nástrojů. V závěru se zaměříme na současné trendy na slevovém trhu a poodhalíme, jakým směrem se bude vyvíjet v následujících měsících. A nezapomeneme ani na specifika prodeje zájezdů, povinné pojištění CK a tedy právní a daňové náležitosti takového prodeje, které musí CK i slevový portál řešit.
Slevy na služby se využívají jak v prodeji mimosezónních pobytů, tak při prodeji last minute a slevový portál je účinný kanál, jak dát o slevách vědět zákazníkům
prezentuje: Ing. Jan Červenka , slevový portál jooka.cz

 

Účast na konferenci je bezplatná, prosíme však všechny zájemce, aby se předem přihlásili, abychom mohli připravit pro posluchače potřebnou kapacitu sálu. Přihlášku naleznete zde, vyplněnou pošlete prosíme na e-mail madi@madi.cz.

Kontakt

Agentura MADI

madi@madi.cz

Husitská 27/76, 130 00 Praha 3, Czech Republic

Tel./fax
+420 - 222 540 000
+420 - 222 541 221

Vyhledávání

Naše webové prezentace

 

© 2011 Madi Travel Market.

Všechna práva vyhrazena.